Uroda

Jak schudnąć z nóg, czyli sposoby na szczupłe uda

Jak schudnąć z nóg, czyli sposoby na szczupłe uda

Szczupłe, smukłe nogi to marzenie każdej kobiety. Niestety matka natura bywa niesprawiedliwa i nie wszystkie kobiety mogą się takimi cieszyć. Ale można taki efekt wypracować! Jak odchudzić nogi? Czy da się osiągnąć szczupłe uda w tydzień?

Trening na uda

Aby wyszczuplić nogi, należy pamiętać o aktywności fizycznej i odpowiednich ćwiczeniach. Trening na uda powinien uwzględniać zmniejszanie ilości tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie mięśni nóg.

Ćwiczenia na uda rozpocznij od treningu aerobowego na całe ciało, np. poświęć około 30 minut na bieganie, energiczny spacer, jazdę na rowerze, czy też pływanie. Przyspieszy to metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej. Możesz też skakać na skakance – to ćwiczenie pomoże zrzucić zbędny tłuszcz nie tylko z ud, ale i całego ciała. Następnie przejdź do ćwiczeń siłowych wzmacniających mięśnie nóg.

Ćwiczenia odchudzające uda

Najlepsze ćwiczenia, aby wysmuklić uda to tradycyjne przysiady i nożyce.

Bardzo dobrym ćwiczeniem, pomagającym schudnąć z nóg są półprzysiady. Stań w lekkim rozkroku, powoli uginaj kolana do momentu, aż uda będą równolegle do podłoża. Wytrzymaj chwilę a następnie się wyprostuj. Pamiętaj – wdech przy zginaniu, wydech przy prostowaniu.

Wypady w przód i w tył też pomogą odchudzić uda. Ustaw stopy na szerokość bioder. Zrób długi krok w przód, uginając kolano do kąta prostego między udem a łydką, wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz na drugą nogę. Wykonaj kilka powtórzeń. Następnie zrób to samo ćwiczenie, ale robiąc krok w tył.

Stosuj odpowiednią dietę

Odchudzanie nóg, jak i odchudzanie całego ciała, powinno być połączone z odpowiednią dietą. Pamiętaj, aby odżywiać się zdrowo i regularnie. Nie podjadaj między posiłkami. Ogranicz spożycie cukru i tłuszczów. Pij duże ilości wody niegazowanej.

Dieta, która pomoże skutecznie schudnąć  z nóg, powinna być niskotłuszczowa i bogata w białko, które prowadzi do szybszego spalania tłuszczu. Należy również spożywać produkty o dużej zawartości błonnika, który reguluje pracę układu pokarmowego, korzystnie wpływając na przemianę materii.

Dlatego, aby schudnąć z ud, jak również z innych partii ciała, jedz chude mięso (drób, ryby), jajka. W skład każdego posiłku powinny wchodzić warzywa – surowe zawierają najwięcej błonnika. Gdy najdzie Cię ochota na słodycze, zastąp je świeżymi lub suszonymi owocami. Unikaj smażonych potraw.

Odchudzanie = trening + dieta

Pamiętaj, że aby efektywnie schudnąć z nóg, musisz połączyć aktywność fizyczną z odpowiednią dietą. Osiągnąć szczupłe uda w tydzień jest raczej niemożliwe, ale regularne ćwiczenia i wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych pomogą skutecznie zrzucić zbędne kilogramy. Tylko tak uzyskasz oczekiwane efekty, czyli smukłe uda i szczupłe ciało.

Powodzenia!

0 votes
Next article Domowe sposoby na ból zęba. Co na bolący ząb?

Related posts

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Comment

Your data will be safe! Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person. Required fields marked as *

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close